Gold gondola Zlatibor očekuje vas i trećeg dana na sajmu

    24.02.2018.
IMG-52239ee29c5e9965735ee6a9dc844dd0-V

Trećeg dana 40. Međunarodnog sajma turizma u Beogradu, koji se zavšava u nedelju, u hali 4. na štandu Turističke organizacije Zlatibor gde zajednički nastupa i Gold gondola Zlatibor bogat sajamski program očekuje sve postioce. Gosti štanda moći će da se kroz igru upoznaju sa projektom veka – najdužom gondolom na svetu, Gold gondolom Zlatibor i da se takmiče na facebook takmičenju sa najviše lajkova. Fotografisanjem u kutku koji je pripremljen posebno za ovu priliku, našli su se i mnogi interesantni rekviziti koji će vam pomoći da osvojite najviše lajkova i osvojite vikenda na Zlatiboru, set spa usluga, ručak u etno restoranu na Zlatiboru, paket domaćih mlečnih proizvoda i druge vredne nagrade.

Virtuelna vožnja uz pomoć VR naočara u jednoj od 55 kabina u realnom vremenu može vas provozati trasom kojom će se gondola kretati – od centra Zlatiobra do vrha Tornika, ali i odvesti na najzančajnije turističke lokalitete Zlatiborskog okruga. Ovaj inovativan način promovisanja turizma na Zlatiboru privuako je ove godine veliku poažnju postioca štanda. Vožnja trasom Gold gondole naročito je podstakla želje posetilaca da Gondola što pre zaživi, što se očekuje da bude realizovano do kraja godine, kako je najavila  Direktorka JP Gold gondola Bojana Božanić. Gold gondola je jedan od najbitnijih projekata opštine Čajetina koji finansira iz sopstvenih izvora. Izgradnja ove panoramske žičare će podići turizam na još viši nivo, što će se odraziti na povećan broj turista , noćenja , ugostiteljskih usluga i sveobuhvatne ponude Zlatibora. Već sada brojne kompanije odlučile su se za ulaganje u Zlatibor upravo zbog najave izgradnje gondole. Svakako da će ovaj novi i sasvim avangardan projekat za ovaj deo Balkana i Evrope podići razvoj svih privrednih grana u našem kraju na jedan viši nivo i omogućiti bolji život našim stanovnicima, ali i bolju ponudu turistima i gostima Zlatibora, zaključila je Božanić. Zlatibor je planinska lepotica koja i van sezone beleži visok procenat posećenost, a on u ovom momentu iznosi 75 procenata Predstavljanjem na sajmu u Beogradu i drugim svetskim centrima cilj je da se poveća priliv kako domaćih tako i stranih turista. Naredno predstavljanje Gondole zakazano je za mart na sajmu turizma u Moskvi.

IMG-2733946dfaacffa0d5bbbd59d76af9a5-VIMG-120b08ad6e0fea56bbf0484bd67e6245-VIMG-79b6a44de66a2f80266ff78bf59e0449-VIMG-40abdba7f97590db7798f8e54a7bb290-VIMG-a8b62ffd89ea9477fee43c32b82578aa-V

IMG-f8e836c5f0675a559020be385a76548b-V

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on VKPin on Pinterest
Email this to someone