Zlatna godina zlatiborskog turizma

    30.04.2019.
zlatibor jezero

Približavanje dana kada će proraditi gondola i sve veća poseta iz inostranstva otvaraju Zlatiboru nove turističke šanse

 

Zlatibor je i ovih prazničnih dana prepun turista, a ova planina, najposećenija u Srbiji, beleži poslednjih godina izuzetne turističke rezultate: obara rekorde u posećenosti, dobija vredne atraktivne sadržaje i moderne smeštajne objekte, kao magnet privlači investitore, a svet otkriva i upoznaje ovu planinu. S tim što se ovde očekuje da upravo 2019. godina bude posebna, zlatna godina  zlatiborskog turizma.
Ne bez razloga, objašnjava za „Zlatiborske vesti” direktor Turističke organizacije Zlatibor Vladimir Živanović: – U ovoj godini ćemo biti znatno bliži željenom cilju da Zlatibor, nakon što je stekao liderstvo među planinama Srbije, postane i značajan evropski turistički centar. Naime, gradnja zlatiborske „Gold gondole”, najduže u svetu, sasvim se privodi kraju, pa je moguće da već u  predstojećoj letnjoj sezoni bude završena i da krenu vožnje iz centra Zlatibora do vrha Tornika.
To će biti izuzetno važan trenutak za naš turizam, jer dobijamo atrakciju za posetioce  kakve nema na ovim prostorima. Gondolom, koja je kapitalna investicija opštine Čajetina, pravimo ključni iskorak u turističkom razvoju. Imaćemo sadržaj evropskog nivoa primamljiv za svakog gosta, novi adut u ponudi, impresivan pogled iz visine na prostranstva Zlatibora koji donosi veće  interesovanje gostiju i turistički pomak za hotelijere, ugostitelje, izdavaoce privatnog smeštaja, investitore – ističe Živanović.
Druga važna odrednica ocene da je ovo veoma važna godina leži u činjenici da je poslednjih sezona sve više inostranih turista na Zlatiboru, koji se po brojnosti sasvim približavaju broju domaćih gostiju. – Nekada je ova planina imala preko 90 odsto domaćih posetilaca. Sada,,posle niza ulaganja u turistički razvoj i sve češćih predstavljanja u svetu, stranih gostiju imamo preko 30 odsto od ukupnog broja. A sudeći po sajamskim interesovanjima i najavama za ovu sezonu, biće ih sve više. To Zlatiboru donosi izvesnost u turističkom poslovanju, renome evropskog centra, priliku da i drugi širom sveta saznaju za „zlatnu planinu” i otkriju njene lepote. Pri tome, naravno, ne zapostavljamo domaće goste koji su ovde uvek dobrodošli, s tim što nam svakako godi povećanje broja zemalja iz kojih nam turisti dolaze. Sve više ih je iz Kine, Rumunije, Rusije, Nemačke, Holandije, Slovenije i drugih država, naravno i iz Crne Gore, Republike Srpske i Makedonije – dodaje direktor TO Zlatibor.
Dobroj poseti stranaca nesumnjivo pogoduju izraženije aktivnosti Turističke organizacije u sajamskim nastupima i promocijama ponude, objekata i novih sadržaja ove planine.
Već narednih dana u Auto-kamp „Zlatibor” stižu prve grupe kampera iz Holandije i Nemačke koje će se smenjivati tokom čitave letnje sezone. A nedavna poseta mađarskih novinara i turoperatora Zlatiboru otvara mogućnosti za širu turističku saradnju sa ovom susednom zemljom.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on VKPin on Pinterest
Email this to someone