Promotivne aktivnosti čuvaju Zlatiboru lidersku poziciju

    04.12.2019.
Untitled

Turistička organizacija Zlatibor ponudu planine ove jeseni predstavljala u Beču, Beogradu, Novom Sadu, Brčkom, Кragujevcu i svuda nailazila na veliko interesovanje.

Turistička organizacija Zlatibor ove jeseni je s velikom posvećenošću radila na promocijama najposećenije planine Srbije i predstojeće zimske sezone u ovom turističkom centru. Bilo je mnoštvo sajmova, prezentacija i drugih događaja gde su prisutni do detalja upoznati sa ponudom Zlatibora. Svuda je bilo veliko interesovanje za boravak na „zlatnoj planini”, za smeštajne kapacitete, sadržaje i cene, što, po rečima direktora TO Zlatibor Vladimira Živanovića, najavljuje nove uspešne periode našeg turizma.

Hronološki gledano, još u septembru krenule su intenzivne promocije Zlatibora, najpre uspešnim učešćem na prvom „Festivalu dobre hrane i vina” u Beogradu na Sava promenadi, a zatim dočekom grupe novinara iz Francuske koji su prvi put boravili u studijskoj poseti Zlatiboru.

Zatim je tokom oktobra TO Zlatibor najposećeniju planinu predstavila na Međunarodnom sajmu turizma u Novom Sadu, da bi potom dobar glas o Zlatiboru prešao državne granice pa 17. oktobra stigao u Beč, gde je u prestonici Austrije održana prezentacija zlatiborskih turističkih potencijala i predstojeće zimske sezone. U tom mesecu bilo je i predstavljanje naših ukusa i „Zlatiborskog doručka” u Brčkom, a u okviru Sajma medija u Beogradu promovisan je projekat „Zlatibor 360 ikspiriens”.

Promotivno sadržajni novembar počeo je učešćem na trećem Međunarodnom „Velnes i spa festivalu” u Beogradu, kada je Zlatiboru dodeljeno priznanje Ambasador dobre usluge u kategoriji „Ekskluzivna turistička destinacija”. Nastavljeno je i drugim dešavanjima, da bi od 22. do 24. novembra usledilo predstavljanje najposećenije srpske planine na 11. Međunarodnom sajmu turizma i seoskog turizma, održanom u hali „Šumadija sajma” Кragujevcu. Ta manifestacija, najvažniji sajam kod nas posle beogradskog i novosadskog, ove godine je okupila više od 100 izlagača, a TO Zlatibor predstavila se u okviru štanda TO regije Zapadna Srbija. Posebna zainteresovanost posetilaca bila je za ponudu novogodišnjih paket aranžmana koje su pripremili zlatiborski hotelijeri.

Time se ne završavaju ovogodišnje promotivne aktivnosti Zlatibora, predstoji još aktivnosti, najavljuje za „Zlatiborske vesti” Vladimir Živanović.
– Planiramo organizaciju konferencije za medije u Beogradu povodom najave zimske sezone i novogodišnjih praznika na Zlatiboru. Uporedo je u toku bilbord kampanja planine, a radimo i promociju na društvenim mrežama (fejsbuk, instagram, tviter, jutjub). Očekujemo, takođe, da do kraja godine bude organizovana studijska poseta domaćih novinara i turoperatora Zlatiboru. Sve u cilju što uspešnije promocije našeg turizma, ponude i sadržaja, raznovrsnih programa, kao i aktivnosti koje preduzimamo da planina zadrži svoju lidersku poziciju i rekordnu posećenost – ističe direktor TO Zlatibor, uveren da će i predstojeća zimska sezona ovde biti vrlo uspešna.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on VKPin on Pinterest
Email this to someone