BREND ZLATIBOR

    04.05.2018.
zlatibor

Kao jedan od turistički najrazvijenijih centara, ne samo u Srbiji već i u regionu, Zlatibor je navikao svoje stalne i potencijalne goste na veoma interesantne i raznovrsne sadržaje. U sklopu najave predstojeće letnje sezone, sve posetioce  Zlatibora očekuju zanimljivi noviteti i sadržaji kojima će „zlatna planina“ i dalje držati svoje mesto u vrhu turizma Srbije.

U godini kada Zlatibor obeležava značajan jubilej, 125 godina organizovanog turizma, sve na planini biće u znaku kvalitetnog odmora, raznolike ponude i atraktivnih sadržaja.

Najduža panoramska žičara, čija je gradnja u toku, zlatiborskom turizmu će doneti veliku korist i trasirati put ka svetskom turističkom centru. Samom izgradnjom gondole biće napravljen jedan veliki iskorak u turističkoj ponudi, čime će Zlatibor biti pozicioniran na evropskoj i svetskoj mapi turističkih centara.

Zahvaljujući promotivnim aktivnostima koje TO Zlatibor sprovodi, kao najveći turistički centar regije, ova planina svakako je nezaobilazna destinacija koju će posetiti mnogobrojni turisti iz zemlje i inostranstva.

Projekat Gold gondola Zlatibor od izuzetnog je značaja za raznovrsnost turističke ponude Zlatibora i Srbije.  Na investicionom planu izgradnja panoramske žičare najznačajniji je turistički projekat Opštine Čajetina u poslednjih 100 godina, koji će doprineti ostvarenju dugoročnih ciljeva opštine. Plan Opštine Čajetina I TO Zlatibor je da u narednih deset godina Zlatibor i okolina ostvare deset miliona noćenja i milion posetilaca godišnje. Turistički projekat veka u ovom delu naše zemlje unaprediće ukupnu  privrednu aktivnost Zlatiborskog okruga i Zapadne Srbije i time će “zlatna planina” postati jos interesantnija I atraktivnija za posetioce.

Poslednjih godina Srbija je kao turistička destinacija sve interesantnija turistima iz Nemačke, Rusije, Francuske, Bugarske, Mađarske. Oni u bogatstvu i raznovrsnosti srpske turističke ponude prepoznaju  Zlatibor kao jedan od najperspektivnijih naših centara, što pokazuje i konstantan porast broja gostiju iz ovih razvijenih evropskih država. Privlače ih prirodne lepote, gastronomska ponuda i kulturno-zabavne manifestacije.

 Uz sadržaje koji postoje, nastojaće se da se ponuda još više obogati i unapredi i težiti ka tome da Zlatibor postane nezaobilazna destinacija i centar elitnog turizma u Srbiji i na turističkim mapama sveta stajaće rame uz rame sa drugim evropskim i svetskim turističkim centrima. Zlatibor je danas konkurentna destinacija na međunarodnom turističkom tržištu, sa razvijenom turističkom infrastrukturom, odličnim smeštajnim kapacitetima, kvalitetnim kadrovima i, iznad svega, prirodnim lepotama koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.

Pored značajnih ulaganja od strane javnog i privatnog sektora u infrastrukturu, turističku infrastrukturu i suprastrukturu koja nije imala nijedna druga destinacija u Srbiji, Zlatibor je postao brend i, zahvaljujući odličnoj promociji koja se duži niz godina realizuje na najvišem nivou, može poslužiti kao primer kako uporan i vredan rad na duži rok mora dati rezultat.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on VKPin on Pinterest
Email this to someone