Gondola privlači nove investitore

    28.03.2017.
DCIM100MEDIADJI_0032.JPG

Zlatibor je danas konkurentna destinacija na međunarodnom turističkom tržištu, sa razvijenom turističkom infrastrukturom, odličnim smeštajnim kapacitetima, kvalitetnim kadrovima i, iznad svega, prirodnim lepotama koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.

Pored značajnih ulaganja od strane javnog i privatnog sektora u infrastrukturu, turističku infrastrukturu i suprastrukturu koja nije imala nijedna druga destinacija u Srbiji, Zlatibor je postao brend i, zahvaljujući odličnoj promociji koja se duži niz godina realizuje na najvišem nivou, može poslužiti kao primer kako uporan i vredan rad na duži rok mora dati rezultat.

 

Projekat Gold Gondola Zlatibor je najznačajniji projekat u oblasti turizma u Zapadnoj Srbiji, a verovatno i u celoj Srbiji. Imajući u vidu da opština Čajetina učestvuje sa više od 50 procenata u turističkom prometu regije Zapadna Srbija, izgradnja gondole ima izuzetan značaj za ceo naš kraj. Turisti koji dolaze na Zlatibor posećuju i ostale destinacije u regiji. Mi imamo u ponudi veliki broj raznovrsnih izleta kojima je obuhvaćena cela turistička regija Zapadna Srbija, pa povećanje broja turista na Zlatiboru ima za posledicu i razvoj turizma u okolnim opštinama.

 

Već pri samoj najavi izgradnje gondole, porastao je interes za investiranjem u dodatne sadržaje i kapacitete na Zlatiboru i u startu je bilo jasno da se radi o izuzetnom projektu koji je dobro osmišljen i planiran.

Ulaganjem u sadržaje kod Ribničkog jezera u cilju razvoja novog Zlatibora unaprediće se sportsko-rekreativni i zdravstveni turizam. Ski centar Tornik sa novim investicijama postaće još bolji i moderniji. 

Na trasi gondole biće izgrađeni smeštajni i ugostiteljski kapaciteti koji će doprineti povećanju turističkog prometa.

 

Kada govorimo o inovacijama u infrastrukturi, jasno je da bez investicija u infrastukturu nema ni razvoja turizma. Zlatibor, kao zrela turistička destinacija, treba da bude lider kada su u pitanju investicije u infrastukturu i turističku infrastrukuru i pravi primer za to je izgradnja gondole, kao i mnoge druge investicije koje su doprinele da Zlatibor bude to što je danas, najposećenija planina u Srbiji.

Turistički radnici iz Zapadne Srbije često ističu da su dva kapitalna infastrukturna projekta koji će presudno uticati na razvoj turizma u našem kraju aktiviranje aerodrome Ponikve i izgradnja auto-puta. Da bismo kao turistička regija Zapadna Srbija mogli da se takmičimo sa drugim regijama u okruženju, neophodno je da ovi projekti budu realizovani u što kraćem roku.

 

Direktor TO regije Zapadna Srbija Miroslav Rađen

 

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on VKPin on Pinterest
Email this to someone